5 metoder til hvordan regneark kan spare dig tid & skabe resultater.

2019
Nørder

Mange af os fokuserer på at spare tid samt optimere vores arbejdsrutiner. Og muligvis specielt dem der arbejder med Google Ads. Samtidigt er det kun en endnu større fordel hvis man kan få mere ud af marketingbudgettet, og skabe bedre resultater.

Netop kombinationen af disse to ting, er dét Anton har samlet i dette oplæg for nørder som ikke bange for brugen af regneark. I dette indlæg får du 5 af hans metoder til hvordan man kan spare tid og optimere sine kampagner, ved brug af Google Sheets og Google AdWords Editor. Disse metoder er en integreret del af Antons egen hverdag, og med disse metoder har han også hjulpet flere danske digitale marketing bureauer.

Hvis du har mod på at blive udfordret i dine daglige metoder, og ikke bliver skræmt af tanken om brug af regneark (Excel & Google Sheets) kombineret med Editoren til Google Ads – så er dette oplæg lige noget for dig.

Målgruppe

Både B2B og B2C

Passer til ...

Små, mellemstore og store virksomheder - men med et vidst budget og forbrug på Google Relevant for både websites og webshops.

Til dig der ...

Til dig der ofte arbejder med optimering af Google Ads kampagner, og leder efter inspiration til nye arbejdsmetoder og processer. Du har et fornuftigt budget til annoncering hver måned, men har svært ved at finde på flere tiltag til at forbedre resultaterne, og vil gerne udfordres med nye tilgange.

Du kommer hjem med ...

Du kommer hjem med 5 eksempler på hvordan regneark kan hjælpe dig med at skabe overblik og optimere Google Ads kampagner allerede i dag.
Anton Hoelstad

Anton Hoelstad

Google Ads konsulent

Anton er Google Ads konsulent, hvis vigtigste opgave er, at hjælpe virksomheder med at få det maksimale ud af deres budget til markedsføring på Google. Han startede med at arbejde med AdWords i 2011, og har gennem tiderne hjulpet mange forskellige slags virksomheder, med budgetter varierende på alt mellem 5.000 kr. til 3 millioner kroner pr. måned.

Anton er glad for at dele ud af sin erfaring og tips & tricks, blandt andet på AntonHoelstad.dk, samt i hans e-bog – og han har desuden leveret indhold til flere bøger om digital markedsføring, samt udgivet et videokursus på GoLearn.

Se mere om Anton Hoelstad