Glem Facebook og Adwords! Sådan laver du bannerannoncer der giver resultater og nye kunder.
I dette oplæg får du en række konkrete tips til hvordan du designer grafiske annoncer til din dine egne bannerannoncer, så de virker.
Vi gennemgår de grafiske virkemidler der giver dig flere klik, effektfulde tricks der fanger brugerens opmærksomhed, samt gode råd til hvor og hvordan du skal købe annonceplads for at få det optimale ud af dine bannere og dine annoncekroner.
Mere end 50.000 bannerannoncer danner grundlag for Klaus’ data, tips og konkrete case-eksempler, som helt sikkert vil hjælpe dig til at få mere ud af dine grafiske annoncer og få flere kunder i din virksomhed.
PS. De gode råd kan også bruges til dine annoncer på sociale medier.

Klaus Mogensen
Klaus Mogensen, iværksætter og bl.a. stifter af Better Banners. Klaus har siden 2009 arbejdet med at få genoprettet bannerannoncens ry og rygte. Han kalder det selv reklamebranchens grimme ælling og mener at det er på tide at vi anerkender banneret for den vigtige rolle det har spillet siden internettets begyndelse.
Igennem de sidste 9 år har Klaus og hans kollegaer hos Better Banners hjulpet små og store virksomheder i Danmark med at skabe de mest innovative og iøjnefaldende online kampagner. Ved at kigge på data fra tusindvis af kampagner fra ind- og udland har han samlet den vigtigste viden om hvad der får brugerne til at klikke.