Aud 135

Sådan opbygger og håndterer du kundeanmeldelser

2021
Alle
William Atak er forfatter til bogen Glad kunde, Sur kunde, der giver virksomheder muligheden for at tage styringen over sine kundeanmeldelser på platforme som Trustpilot, Facebook, Google My Business, Tripadvisor, Anmeld Håndværker osv.

William kommer ind på:

  • Hvordan du skaffer gode kundeanmeldelser
  • Hvordan du fjerner kundeanmeldelser
  • Hvordan du kontakter anmelder
  • Hvordan du kommunikerer med anmelder
  • Hvordan du omvender en negativ kundeanmeldelse
  • Hvordan du besvarer en kundeanmeldelse
  • Hvordan du begraver en kundeanmeldelse

Du kommer hjem med ...

Få en komplet forståelse for, hvordan du opbygger og håndtere kundeanmeldelser.
William Atak

William Atak

Direktør, forfatter og foredragsholder

William Atak er en af Danmarks førende eksperter i håndtering af shitstorms og kundeanmeldelser. Han er adm. direktør i ATAK A/S, forfatter til bogen Glad Kunde, Sur Kunde og foredragsholder. Hos ATAK rådgiver de lige fra helt små til nogle af Danmarks største virksomheder i marketing og kommunikation.

Se mere om William Atak