Gå ikke glip af sandheden om dine kunder – og dig selv – og hvordan du kan bruge adfærdsprincipper i dine tekster
Marketing handler om adfærd. Det handler om at kapre din modtagers opmærksomhed, og få dem til at konvertere, klikke og købe. Derfor er det uundgåeligt at kigge på, hvordan vi mennesker bearbejder information og træffer beslutninger – og hvordan du påvirker de processer.
For det gør du. Spørgsmålet er bare, om du gør det tilfældigt eller strategisk.
Efter dette oplæg vil du stå tilbage med tre konkrete råd til, hvordan du bruger din modtageres irrationalitet som en løftestang og ikke som en barriere.
Du kommer hjem med:
I overskrifter kommer vi omkring:
- Hvad påvirker vores beslutningsprocesser, og hvordan bearbejder vi information?
- Derfor kommunikerer du indefra og ud
- Derfor reagerer din modtager ikke
- 3 håndgribelige kommunikationstricks du kan bruge i morgen.
Til dig, der er nysgerrig på, hvordan vores beslutningsprocesser påvirker vores adfærd. Dig, der sætter spørgsmålstegn ved, at vi ikke er så rationelle, som vi går og tror. Dig, der gerne vil have konkrete værktøjer til, hvad du kan gøre i stedet.
Nathalie Søegaard
Kommunikations- og adfærdsrådgiverNathalie har små 6 års erfaring som kommunikations- og adfærdsrådgiver i bro. Hun kombinerer sin viden om, hvordan vi mennesker bearbejder information og træffer beslutninger med konkrete værktøjer, der sikrer, effektfuld skriftlig kommunikation.
Hun underviser i skriftlig kommunikation og er kendt for at fange alle med sin indlevelsesevne og indsigt i hverdagens irrationelle adfærd, og hvordan vi kan fange den på skrift med klare, indsigtsdrevne budskaber.
I bro kombinerer vi kommunikation, organisationsudvikling og adfærdsdesign. Vi undersøger, hvordan vi kan få mennesker til at træffe de rigtige beslutninger, og vi designer løsninger og budskaber, der får det til at ske.