Fremtidens markedsføring: Cross channel og omnichannel

2017

Indenfor detailhandel er cross channel og omnichannel de to store buzzwords. Det er der en god grund til. Forbrugerne er langt foran butikkerne på teknologi – og opgaven er at indhente forspringet inden kunderne løber videre til en konkurrent, der har fattet fremtiden.

Med udgangspunkt i detailhandel får du en hæsblæsende og inspirerende rundtur i detail, e-commerce, digital kommunikation og eksekvering. Formålet er forandring. Du får gode og praktiske idéer med hjem, der er lette at omsætte i hverdagen. Det gælder uanset om du er detailhandler eller bare i al almindelighed arbejder med projekter, der går på tværs af online og fysiske lokationer. Idéerne er alle designet til at forbedre kommunikation og salg på tværs af kanaler.

Målgruppe

Til dig, der arbejder professionelt med markedsføring, salg og kommunikation til store kundegrupper.

Passer til ...

Til dig, der arbejder professionelt med markedsføring, salg og kommunikation til store kundegrupper.

Du kommer hjem med ...

Konkrete idéer og metoder til bedre resultater med cross channel kommunikation.
Martin Michael Frederiksen

Martin Michael Frederiksen

Rådgiver

Martin Michael Frederiksen har skrevet bogen Cross Channel 2 sammen med detailhandelseksperten Louise Byg Kongsholm.

Han har arbejdet på tværs af de største e-commerce projekter i Danmark, og befinder sig bedst i spændingsfeltet mellem it og ledelse.

Han har også skrevet bogen Direktørens guide til it-projekter, der ikke må gå galt.

Se mere om Martin Michael Frederiksen