Fremtidens markedsføring: Cross channel og omnichannel
Indenfor detailhandel er cross channel og omnichannel de to store buzzwords. Det er der en god grund til. Forbrugerne er langt foran butikkerne på teknologi – og opgaven er at indhente forspringet inden kunderne løber videre til en konkurrent, der har fattet fremtiden.
Med udgangspunkt i detailhandel får du en hæsblæsende og inspirerende rundtur i detail, e-commerce, digital kommunikation og eksekvering. Formålet er forandring. Du får gode og praktiske idéer med hjem, der er lette at omsætte i hverdagen. Det gælder uanset om du er detailhandler eller bare i al almindelighed arbejder med projekter, der går på tværs af online og fysiske lokationer. Idéerne er alle designet til at forbedre kommunikation og salg på tværs af kanaler.
![Martin Michael Frederiksen](https://marketingcamp.dk/wp-content/uploads/Martin-MC.jpg)
Martin Michael Frederiksen
RådgiverMartin Michael Frederiksen har skrevet bogen Cross Channel 2 sammen med detailhandelseksperten Louise Byg Kongsholm.
Han har arbejdet på tværs af de største e-commerce projekter i Danmark, og befinder sig bedst i spændingsfeltet mellem it og ledelse.
Han har også skrevet bogen Direktørens guide til it-projekter, der ikke må gå galt.