Fremtidens markedsføring: Cross channel og omnichannel
Indenfor detailhandel er cross channel og omnichannel de to store buzzwords. Det er der en god grund til. Forbrugerne er langt foran butikkerne på teknologi – og opgaven er at indhente forspringet inden kunderne løber videre til en konkurrent, der har fattet fremtiden.
Med udgangspunkt i detailhandel får du en hæsblæsende og inspirerende rundtur i detail, e-commerce, digital kommunikation og eksekvering. Formålet er forandring. Du får gode og praktiske idéer med hjem, der er lette at omsætte i hverdagen. Det gælder uanset om du er detailhandler eller bare i al almindelighed arbejder med projekter, der går på tværs af online og fysiske lokationer. Idéerne er alle designet til at forbedre kommunikation og salg på tværs af kanaler.
Martin Michael Frederiksen
RådgiverMartin Michael Frederiksen har skrevet bogen Cross Channel 2 sammen med detailhandelseksperten Louise Byg Kongsholm.
Han har arbejdet på tværs af de største e-commerce projekter i Danmark, og befinder sig bedst i spændingsfeltet mellem it og ledelse.
Han har også skrevet bogen Direktørens guide til it-projekter, der ikke må gå galt.