”Fra Storytelling til Storydoing — og hvordan et produkt kan gå viralt”

2024
Øvede

Med udgangspunkt i sit eget produkt, Birdie, vil den tidligere reklamemand, Hans Augustenborg, illustrere, hvordan den bedste marketing ofte ligger i produktudviklingen, og hvordan du som marketingsperson kan skabe PR, virale kampagner og endda nye produkter ved at fokusere på problemer, som dit brand kan løse.

Du kommer hjem med:

  • Eksempler på, hvordan du gennem produktudvikling kan skabe virale og mere effektive kampagner.
  • Konkrete redskaber til at skabe storydoing for dine kunder.
  • Indsigt i en produktvirksomhed, der er styret af en kreativ ledelse.

Oplægget er for dig der:

  • Gerne vil lære, hvordan du tager din kommunikation til et nyt niveau.

Oplægget er IKKE for dig der:

  • Sværger til taktisk og traditionel kommunikation.

Målgruppe

Primær B2C

Passer til ...

Mellemstore & store virksomheder med fokus (eller manglende fokus) på Brand.

Til dig der ...

CMO, Marketing Manager.
Hans Augusteborg

Hans Augusteborg

co-CEO og medstifer af Birdie.

Innovativ Marketing Ekspert.

Se mere om Hans Augusteborg