Udsolgt
3

Fra produkt til kundefokus: Erfaringer fra KILROY’s rejse mod at tænke kunden først

2023
Øvede

I dagens konkurrenceprægede forretningsverden er det afgørende at have en kundefokuseret tilgang, og det er netop, hvad KILROY har formået at gøre med succes i en post-corona tid. KILROY, et internationalt rejsebureau med fokus på rejser og oplevelser for unge, har de sidste år arbejdet strategisk med at lytte og involvere deres rejsende i langt større grad end tidligere. Overgangen fra produkt til kundefokus er dog sværere sagt end gjort, specielt når virksomheden vokser og interne stakeholders presser på med nye og højere salgsmål.

I oplægget får du et unikt indblik i hvorfor og hvilke initiativer KILROY har taget for at skabe en organisation, der er fokuseret på at bygge stærke kundeoplevelser gennem data og indsigt. Du får konkrete eksempler på hvordan kundefokus kan bruges til at samarbejdet mellem produkt, salg, kundeservice og marketingafdelingen – og ikke mindst nyttige tips til hvordan I selv kommer i gang.

Du kommer hjem med:

  • Forståelse for hvorfor kundefokus ikke bare er et buzz-word, men afgørende for ens virksomhed og brand
  • 10 nyttige erfaringer med do’s and dont’s (case study)
  • Checkliste med tips til hvordan I kommer i gang

 

Målgruppe

B2B & B2C - så længe din brugerrejse indeholder fysiske touchpoints

Passer til ...

Små og mellemstore virksomheder

Til dig der ...

Head of Marketing
Frederik Øhrgaard

Frederik Øhrgaard

Head of Marketing & Lab

Hjælper dig i gang med at sætte kunden i centrum.

Se mere om Frederik Øhrgaard