Fra kernefortælling til killer kampagne

2024
Øvede

Kender du det her?

Dit brand har fået udviklet en kernefortælling. Måske har I også nogle værdier. Og en mission. Og en vision. Og et purpose, og …

Det er super. Der er bare ét problem (undskyld, udfordring).

Alle de store tanker er svære at omsætte til konkret kommunikation. Så står man der – med håret i postkassen og de strategiske dokumenter i skrivebordsskuffen.

Hvis ovenstående lyder lidt for genkendeligt – eller du vil undgå det i fremtiden – håber jeg, du vil komme til mit oplæg.

I oplægget får du 100 % indblik i en konkret case, jeg selv har været en del af. Fra udviklingen af kernefortælling, vision og værdier til en killer kampagne. Outdoor, social, print, hele molevitten.

Du kommer hjem med konkret inspiration til, hvordan du kan omsætte din kernefortælling til kommunikation.

Her får du lov at se brandets kernefortælling og værdier. Du hører tankerne bag. Alle overvejelserne. Alle udfordringerne. Derefter ser du, hvordan det bliver omsat til den konkrete kampagne. Hvorfor gjorde vi sådan? Hvordan gjorde vi? Og hvad lod vi være med?

Oplægget er for dig der:
… Også synes, det er hamrende svært at oversætte fluffy værdier og tanker til konkret kommunikation, som kunder og kollegaer synes er fedt.

Oplægget er IKKE for dig der:
… Søger 3/5/7/9 tips og hacks til at optimere et eller andet teknisk.

 

 

Målgruppe

Primært B2B – det er en B2B-case – men oplægget kan hjælpe alle, der kender problemstillingen.

Passer til ...

Det er ikke så vigtigt, hvor mange kollegaer, du har. Det vigtigste er, at din virksomhed har en ambition om at styrke sit brand.

Til dig der ...

Oplægget er for dig, der arbejder med en virksomheds brand. Du kan eksempelvis være CMO, Marketing Manager, Art Director, Tekstforfatter eller Content Specialist.
Emil Fogh Barslev

Emil Fogh Barslev

Brand Strategist

Man taler ofte om, hvilken side af bordet man sidder på. Emil sidder på bureausiden. Han har faktisk aldrig prøvet andet.

I løbet af de seneste 7-8 år har han været på tre forskellige bureauer – og set de samme ting ske. Både de fantastiske. Og dem, man ikke blærer sig med på LinkedIn.

Nu samler han sine erfaringer i ét oplæg, som forhåbentligt kan hjælpe med at gøre dig til dit bureaus nye yndlingskunde.

Se mere om Emil Fogh Barslev