Udsolgt

Fra 0 til 100 mio. i omsætning på 6 år med inbound marketing

2022
Øvede

Obsidian Digital blev stiftet af 4 personer i 2016. I 2021 ramte bureauet 100 medarbejdere og i 2022 blev det 150. Det er sket mestendels med organisk vækst, der er drevet af inbound marketing.

Halfdan hjælper sine kunder med annoncering på sociale medier, søgemaskineoptimering, e-mail marketing og Google Ads, og Halfdan har taget sin egen medicin fra starten af.

I oplægget fortæller Halfdan, hvordan de har gjort. Hvor meget har vi brugt i budget? Hvilke kanaler har vi brugt? Hvordan har vi bundet salg og marketing sammen? Det er et praktisk oplæg om, hvad vi faktisk gjorde – både hvad vi gjorde rigtigt, og hvad vi lavede af fejl undervejs.

Du kommer hjem med:

  • Opskriften på, hvordan vi selv gjorde
  • Indsigt i vores bedste annoncer og kampagner
  • Indblik i, hvad vi gør de næste år for at holde tempoet oppe

Målgruppe

Primært B2B, men også B2C med lange og komplekse kunderejser (fx biler, boliger, boligforbedringer m.m.)

Passer til ...

Professionelle serviceydelser, konsulentydelser, højkomplekse B2C-produkter

Til dig der ...

Alle med et kommercielt ansvar. Hvis du vil vækste, er mit indlæg relevant.
Halfdan Timm

Halfdan Timm

Partner, Obsidian Digital

Jeg hjælper danske virksomheder med at vækste med digital marketing – vært på Marketing Brief og arrangør af Social Ads Conference.

Se mere om Halfdan Timm