Forstå din data og få succes

2019
Øvede

Kan man mestre marketing anno 2019 uden at være talnørd? Ja. Så længe du kender til en række simple retningslinjer, som Kristoffer vil lære dig på en time.

Dette oplæg er IKKE et excel- eller statistikkursus men vil derimod give dig konkrete tips og tricks, der gør dig i stand til at finde indsigter i den data, der ligger lige for næsen af dig, og som kan forbedre dine kampagner og din evne til at træffe de rette beslutninger for din virksomhed.

Oplægget vil være hands-on og spækfyldt med eksempler fra Kristoffers egen verden samt internationale bestsellere om emnet.

Målgruppe

Både B2B og B2C

Passer til ...

Mellemstore eller store virksomheder.

Til dig der ...

Dette oplæg er til dig der sidder med Facebook ads, Google Analytics eller en tredje talplatform eller dig der tager beslutninger og sætter KPIer på baggrund af marketingdata.

Du kommer hjem med ...

Du kommer hjem med en bred vifte af eksempler og cases samt 10 konkrete tips, der gør dit fremtidige arbejde med tal mere ligetil og overskueligt.
Kristoffer Kania Nygaard

Kristoffer Kania Nygaard

Co-Founder & CEO

Kristoffer er Co-Founder & CEO i social media analytics-platformen deepdivr, der omsætter tal til brugbare indsigter og har tidligere haft ledende roller på flere store danske mediebureauer.

Se mere om Kristoffer Kania Nygaard