Aflyst

Find de hemmelige konverteringer og få meget mere ud af dine AdWords-kampagner

2017

Vil du gerne lære at elske dine AdWords-kampagner højere end dine konkurrenter elsker deres? Og samtidigt se endnu bedre ud foran din chef eller klienten, som betaler for kampagnerne? Så er dette indlæg for dig!

Hvis du kører AdWords-kampagner, så bruger du sikkert også Google Analytics til at spore om der kommer kunder ud af dem.

Men vidste du, at AdWords-kampagner næsten altid skaber mere værdi end kun det du kan se i kolonnen ’Konverteringer’? Og her taler vi ikke blot noget fluffy ”branding-værdi”. Næ, helt konkrete konverteringer, som bare ikke bliver sporet som standard eller som du skal grave en lillebitte smule for at finde!

I dette oplæg vil jeg ikke(!) lære dig, hvordan du optimerer dine AdWords-kampagner – det gemmer vi til en anden gang. I stedet vil jeg vise dig, hvordan du i dag kan spore og synliggøre al den værdi dine kampagner allerede skaber. For de klarer sig garanteret bedre end du tror. Og med denne indsigt er du meget bedre klædt på til vurdere værdien af dine kampagner, prioritere din tid og dine budgettet samt generelt træffe de rigtige beslutninger fremadrettet.

Og som en lille bonus kan jeg afsløre, at de fleste af mine tips i ligeså høj grad kan bruges til at spore værdien af andre typer kampagner, som f.eks. Facebook annoncer.

Målgruppe

Til dig der i sidste ende har ansvaret for at dokumentere og/eller optimere afkastet af AdWords-annonceringen.

Passer til ...

Til dig der i sidste ende har ansvaret for at dokumentere og/eller optimere afkastet af AdWords-annonceringen.

Du kommer hjem med ...

En håndfuld konkrete metoder til at få mere og bedre konverteringsdata, der kan hjælpe dig med at optimere dit annonceringsafkast – og spare både tid og penge.
Andreas Solgaard

Andreas Solgaard

Adwords ekspert

Andreas Solgaard er partner i webbureauet Beruf, hvor han primært håndterer Google AdWords og Google Analytics for både store og små virksomheder. Han har en lang historik og interesse inden for det digitale. I 1996 lavede han både sin første hjemmeside og solgte den første annonceplacering.

I dag hjælper Andreas kunderne i Beruf med at få mere ud af deres markedsføringsbudgetter – helt fra det indledende møde til strategi, eksekvering og optimering af markedsføringen. Mottoet er: ‘Markedsføring skal være målrettet og målbart’.

Andreas har desuden undervist tusindvis af både begyndere og øvede brugere i Google Analytics og Google AdWords. Det sker bl.a. på workshops for Ivækst og Google, på online marketing kurser hos Bigum&Co og IBA, samt i virksomheder i hele Danmark.

Andreas har en god forståelse for behovet i forskellige brancher og kan formidle tekniske og komplekse emner så enhver kan forstå det.

Se mere om Andreas Solgaard