“Far, må jeg få mine lommepenge i ETH?”

2022
Alle

Som relativ ny i crypto blev jeg fascineret af marketing-mekanismerne omkring de forskellige crypto-projekter jeg stødte på. Prøvede at gennemskue strategien, ressourcerne og ikke mindst resultaterne. Hvad der var betalt omtale og hvad der var organisk. Hvilke pushes der blev orkestreret og hvilke der skete lidt tilfældigt. Det var og er blot gisninger og antagelser.

Men nu er jeg kommet i kontakt med bagmændende på et projekt jeg har fulgt siden dag 1. Jeg har fået dyb indsigt i projektet og har fået lov til at røbe alt hvad jeg kan trække ud af dem. Projektet løber stadig og i skrivende stund ved jeg ikke om projektet endnu lever når det bliver september og vi mødes til MarketingCamp. Om det er en succes- eller en crash-historie I skal høre om.

Du får indsigt i projektets ide, strategi, tiltag, resultater og får svar på alle mine egne spørgsmål – blandt andet et af livet helt store spørgsmål; Hvad koster en uge med en kæmpe videoreklame på Times Square og ikke mindst; hvad er impact?!

Derudover giver jeg dig et hurtigt og overordnet crash course til hvad det her crypto- og NFT-snak egentlig er for noget og hvad vi som marketingfolk måske skal til at være opmærksomme på.

 

Målgruppe

Alle

Passer til ...

Enmandshæren, små, mellemstore eller store virksomheder.

Til dig der ...

Dig, som vil lære mere om, hvad crypto og NFT er for en størrelse – set med marketingbriller

Du kommer hjem med ...

En indsigt i en verden, du (måske) ikke kender så meget til... endnu.
Kim Dolleris

Kim Dolleris

Founder & Digital Creative

Kim er designer og interaction-nørd. Kim er stifter af 29xStudio, UX-, UI-, identitets design-, grafisk design-, interaction design-, motion design- og Frontendudviklings-konsulent. I det virke tænker, tegner og koder han webløsninger og rådgiver virksomheder i alle størrelser om design, grafiske brugergrænseflader og brugeroplevelser.

Han har arbejdet med webdesign og alt hvad der medfølger i rundt regnet 20 år.

Se mere om Kim Dolleris