Aud 2

Facebook Marketing anno 2015 – det handler om data

2015

Er du træt af dalende rækkevidde på Facebook? Kan du ikke se resultater uanset hvor mange knuder du slår på sig selv? Har du en fornemmelse af, at der er et eller andet du har misset?

Du er ikke den eneste! Størstedelen af side-ejerne på Facebook er aldrig for alvor er kommet under huden på annoncedelen af Facebook og de fantastisk effektive værktøjer, den indeholder.

De har prøvet at booste et opslag, nogle har måske oprettet en annonce og de har hørt lidt om de andre muligheder.

Men hvordan bruger man dem i praksis? Hvordan kan de passes ind i en overordnet markedsføringsstrategi? Hvordan finder man ud af, om de kan betale sig? Og hvad er det for noget ”data” ham David bliver ved med at tale om, uanset hvor man løber ind i ham??

Dette oplæg er ikke et lavpraktisk kursus i hvor knapperne på instrumentbrættet sidder. I stedet får du, på et tæt pakket time, først en introduktion til de muligheder, Facebook giver dig for målretning, f.eks.:

– Upload af Email-adresser
– Folk som har besøgt din hjemmeside
– Kopimålgrupper
– Med videre…

I oplæggets anden del får du virkelig smæk for skillingen når du ser hvordan de enkelte muligheder sættes ind som elementer i et større online økosystem, hvor data er De Vises Sten.

Gennem konkrete eksempler og cases får du værktøjerne til at løfte din egen indsats på Facebook fra den udefinerbare jagt på ”engagement” og til Facebook Marketing anno 2015.

Målgruppe

Til dig, der vil vide hvad Facebook marketing anno 2015 kan.

Passer til ...

Til dig, der vil vide hvad Facebook marketing anno 2015 kan.

Du kommer hjem med ...

Fire konkrete værktøjer som skaber målbare resultater for din virksomhed – og viden om hvordan du bruger dem!
David Lorentzen

David Lorentzen

Facebook Geek

David Lorentzen har gennem de sidste tre år slået sit navn fast som Facebooknørden der primært fokuserer på én ting: Kan det betale sig?

Til dagligt rådgiver han både små og store virksomheder i hvordan de kan bruge Facebook til at skabe målbare resultater med Facebook marketing.

Se mere om David Lorentzen