De 11 VIGTIGSTE (og actionable) learnings fra Facebook Analytics & Facebook Attribution fra +100.000 ordrer

2019
Øvede

Du bruger vel ikke stadig Google Analytics til at måle dine marketingkanaler..?

Facebook Analytics og Facebook Attribution er de to største opdateringer de seneste år fra verdens største sociale medie.

Til forskel fra Google Analytics er værktøjerne cross device (de kan se forskel på din telefon og computer), ligesom de er cross platform (samlet data fra verdens største sociale medie og søgemaskine i én platform).

I Obsidian Digital har Halfdan analyseret data for mere end 100.000 ordrer fra nogle af Danmarks største e-commercespillere. Det har givet ham en række livsvigtige learnings, han bruger på alle kunder – både e-commerce, leadgenerering & branding.

11 af de aller-vigtigste deler han med dig til Marketing Camp 2019.

Det er 100 % nyt materiale – ALDRIG brugt før!

Målgruppe

B2B og B2C – eksempler er primært e-commerce, men kan bruges til alt.

Passer til ...

Mellemstore og opefter får mest ud af oplægget, men alle kan deltage og få learnings fra de største.

Til dig der ...

Oplægget er perfekt til dig, der sidder eksekverende med online marketing – eller der som CMO / CEO lægger planerne og skal forstå hvor værdien kommer fra.

Du kommer hjem med ...

Efter oplægget har du 11 ting på din tjekliste, du skal igennem – små ændringer med STOR effekt.
Halfdan Timm

Halfdan Timm

Partner, Obsidian Digital

Halfdan Timm er partner i bureauet Obsidian Digital og arbejder primært med annoncering på sociale medier.

Han har hjulpet bl.a. MENY, Jensens Bøfhus, Airtame og mange flere med at skabe flere salg, tilmeldinger og følgere med Facebook.

Og så er Halfdan også forfatter til Danmarks eneste bog om Facebook annoncering.

Se mere om Halfdan Timm