Facebook Ads, der sælger: Data fra 1 MILLIARD impressions

2022
Øvede

Lær, hvad der virker, og hvad der ikke virker, når du skal sælge produkter via Facebook Ads. 

Confect.io har analyseret annoncer med mere end en milliard impressions, og undersøgt, hvilke designelementer der driver performance – og hvilke man som marketer skal holde sig fra. 

Hvor meget tekst er optimalt at have i en annonce? 

Hvad performer bedst, når man reklamerer med tilbud/udsalg? 

Hvad virker i ens top funnel, og hvad virker i ens bottom funnel?

Confect.io har udviklet et Analytics-tool til Facebook Ads, der analyserer content, dets performance, hvad sammenhængen er mellem de forskellige elementer af designet, og hvorfor det performer godt eller dårligt. 

Kom med bag resultaterne, så du er klar til en masse best practices fundet ud fra data og mere end 1 milliard impressions.

Du kommer hjem med:

  • Best practices for, hvad der virker, og hvad der ikke virker i Paid Social-annoncering ud fra konkret data.

Målgruppe

B2C, Webshop

Passer til ...

eCommerce-virksomheder og Retailers