Hallen

Få succes som digital marketingansvarlig – 5 enkle taktikker, der sætter turbo på jeres digitale resultater

2021
Øvede

Genkender du de her 5 udfordringer:

  1. Du mangler tid og ressourcer i forhold til mængden af opgaver, du forventes at løse
  2. Der mangler de nødvendige systemer og data
  3. Der er ikke defineret retning eller mål for jeres digitale indsatser
  4. Der er uklare beføjelser og rigtig mange snitflader, der ønsker indflydelse på dit arbejde
  5. Der mangler forståelse i ledelsen og resten af organisationen for den digitale kanals betydning og værdi

Hvis du kan genkende bare et par stykker af dem, så er det her oplæg til dig!

Du får i løbet af denne time årsagen bag de 5 udfordringer.

Men endnu vigtigere: Du får konkrete værktøjer til at fjerne dem. Og ja! Det ER muligt for dig at slippe af med de 5 barrierer.

Har du ambitioner på din virksomheds vegne for brugen af de digitale kanaler… og ønsker du at gøre noget ved det… så gå ikke glip af det her oplæg.

Målgruppe

Alle (fordi det faktisk er her, du bør begynde den allerførste dag, du sætter dig i stolen som ansvarlig for jeres digitale marketing og salg).

Passer til ...

Mellemstore og store virksomheder (som IKKE er født digitale).

Til dig der ...

er marketingansvarlig eller har ansvaret for jeres digitale marketing og leadgenerering.

Du kommer hjem med ...

et nyt fokus, ny energi og 5 enkle og gennemtestede taktikker, som er afgørende for din succes – og for jeres forretnings succes.
Heidi Collin

Heidi Collin

CEO

Heidi har eget firma, hvor hun hjælper ledere for digital marketing og salg med at blive succesfulde, strategiske ledere, der kan sætte retning overfor direktionen, teamet og organisationen – og kan prioritere og fokusere de indsatser, der skaber størst værdi for forretningen.

Heidi har 19 års erfaring med digital forretning og ledelse.

Bl.a. har hun selv siddet i rollen som Onlinechef i energiselskabet OK i 15 år.

Dertil har hun 4 års erfaring som senior digital strategikonsulent i Novicell, et af Danmarks største digitale konsulenthuse.

Og har desuden siddet i bestyrelsen for et mindre SaaS-firma i 3 år.

Hun kender altså alt til både mulighederne og udfordringerne – men også strategierne, taktikkerne og værktøjerne, der skal til for at skabe succes for jeres forretning gennem de digitale kanaler.

Se mere om Heidi Collin