Lokale H
Få styr på spamreglerne og undgå bøder
Hvem er bedre til at forklare spamreglerne end ansatte fra Forbrugerombudsmanden? På dette indlæg opdaterer dig på spamreglerne.
De gennemgår blandt andet:
- Hvornår en henvendelse er i strid med spamforbuddet
- Hvornår en henvendelse er en lovlig servicemeddelelse
- Hvad du skal være obs på, når du henvender dig via sociale medier
- Hvornår et samtykke til markedsføring er gyldigt
- Hvornår du alligevel ikke behøver et samtykke fra modtageren
- Hvad du risikerer, hvis du overtræder spamforbuddet
Det vil være muligt at stille enkelte spørgsmål om spamreglerne.
Du kommer hjem med:
- Hvordan du undgår spambøder
- Hvornår en henvendelse på Facebook og LinkedIn er spam
- Hvordan du lovligt kan sende markedsføring uden forudgående samtykke
- Hvad bøden er for at overtræde spamforbuddet
![Forbrugerombudsmanden](https://marketingcamp.dk/wp-content/uploads/Karen-Soendergaard-BH.jpeg)
Forbrugerombudsmanden
ChefkonsulentChefkonsulent Karen Søndergaard og fuldmægtig Mikkel Bjødstrup Jensen fra Forbrugerombudsmanden holder oplæg om spamreglerne.
Få en grundlæggende gennemgang af spamreglerne. Alle kan være med.