Få konkrete værktøjer til, hvordan du bruger din LinkedIn virksomhedsside effektivt uden et annoncebudget
Du har sikkert oplevet, at LinkedIn er sindssygt dårlig som funnel til din hjemmeside. Her får du værktøjerne til, hvordan du kan få flere klik til din hjemmeside, samtidig med at du får mange visninger.
Kunsten er at få dine følgere til at interagere med din LinkedIn-side. Det er svært, men det kan lade sig gøre.
Det får du svaret på her, hvor vi på en time kommer omkring:
Rigtig brug af eksterne links og formattype sikrer, at du kan opnå en enorm vækst i klik, rækkevidde og interaktion ved at forstå styrker og svagheder ved de forskellige formattyper.
Det duer ikke, at dine medarbejdere videredeler indhold fra din virksomhedsside, så her få du teknikken til, hvordan du kan optimere samspillet mellem dine medarbejdere og din virksomhedsside…nemt!
Derudover får du tekniske tricks til, hvordan du får mest ud af dine opslag med algoritmeforståelse, søgeoptimerer din virksomhedsside og bruger nøgletal samt konkurrentanalyse.
Du kommer hjem med:
- En 12 punktsmodel til det, du skal huske, når du poster indlæg på LinkedIn.
- Du får statistikmodul til din LinkedIn Page, måling af KPI’er samt en struktureret plan for din tilstedeværelse på LinkedIn.
- Derudover får du brugbare videominiguides til LinkedIn, som du altid kan tage frem og bruge. De er også til dine kollegaer, når du kommer hjem.
- 1 gratis adgang til Online Sales Navigator-kursus
Tonny Mikkelsen
LinkedIn SpecialistTonny har arbejdet med LinkedIn siden 2011. Han har hjulpet direktører, ejere, ledere m.m., til at lære, hvordan de kan gøre LinkedIn til en profitabel investering af deres tid.
Derudover har han i 3 år været fast tilknyttet LinkedIn underviser på Social Media Manager uddannelsen hos IBC Kolding.
Tonnys tilgang er lavpraktisk med konkrete og omsættelige råd til, hvordan du effektivt kan markedsføre dig selv og din virksomhed på LinkedIn.