Få helt konkrete gamification redskaber til dine udfordringer

2024
Alle

Gamification er den hurtigst voksende marketing disciplin og lige nu spiller 15 forbrugere et Playable spil. Pr. sekund. De har en positiv oplevelse via spil mekanikker, bruger +1 min med kunden, 50% konverteringsrate til signups. Oplægget vil fremlægge hvordan gamification – på tværs af alle målgrupper og demografier – kan skabe unik værdi.

Du kommer hjem med:
Hvordan implementerer du gamification i din hverdag for at nå dine KPI’er, marketing mål og får adgang til målgruppen.,

Oplægget er for dig der:
Er ambitiøs og ønsker at få uvurderlig viden om din målgruppe for at forbadre alle dine marketing metrics.

Oplægget er IKKE for dig der:
Der ønsker at være distanceret fra din målgruppe og håber kunderne finder dig.

 

Målgruppe

Alle

Passer til ...

Mellem og større virksomheder. Gamification virker i alle målgrupper, demografier, geografier, brancher, steder i funnel etc. Ganske enkelt fordi den menneskelige hjerne reagerer ens på game mechanics.
Playable – Andreas Fabricius

Playable – Andreas Fabricius

7 års erfaring med gamification, 75.000 kampagner, 2 mia data punkter, 15 game plays pr. Sekund.

Se mere om Playable – Andreas Fabricius