Få et high performing marketingteam med 3 datadrevede værktøjer til ledelse
Tager du dig selv i at blive frustreret over andres tempo, metode eller detaljegrad?
Kunne du tænke dig et stærkere team?
Har du nogle gange følelsen af, at ting burde køre nemmere, hurtigere og mere smertefrit?
Du er, som leder eller kollega, sikkert relativt tilstede, nærværende, sætter mål og støtter dine medarbejdere.
Men…
Der findes værktøjer og data, som kan hjælpe dig med at blive en meget bedre marketingchef.
I dette oplæg får du en kort og konkret masterclass i ledelse. Du får værktøjer, du kan sætte i spil med det samme, og det hele er skræddersyet specifikt til marketingteams.
Sådan spiller du dine medarbejdere gode.
Disse roller, kompetencer og typer har du brug for.
Sørg for, at medarbejderne bliver hos dig.
Kort sagt. Du har en ambition om mere content, bedre performance, højere ROAS eller flere leads, og du bør starte med dit team – ikke endnu en kanal, lidt skarpere content eller et hack på din annoncekonto.
Performance handler først og fremmest om at tiltrække, motivere og fastholde de dygtigste folk.
Vi ses i Kolding.
P.S. Det er sandsynligvis ikke for dig, hvis du sidder i en junior-stilling eller arbejder alene som specialist. Det er målrettede folk, der indgår i et team og eventuelt har ledelsesansvar. Det er dog ikke afgørende, om du er i B2B, B2C, sælger online eller fysisk.
Du kommer hjem med:
- I dette oplæg får du en kort og konkret masterclass i ledelse. Du får værktøjer, du kan sætte i spil med det samme, og det hele er skræddersyet specifikt til marketingteams
- Sådan spiller du dine medarbejdere gode
- Disse roller, kompetencer og typer har du brug for
- Sørg for, at medarbejderne bliver hos dig
Christian Højbo Møller
DirektørChristian rådgiver hver måned mere end 10 danske chefer i marketingbranchen i deres strategiske ledelse og organisering. Han er nemlig direktør for HR software virksomheden, Zoios, som hjælper virksomheder med blive mere data-drevede omkring medarbejderes trivsel, arbejdsglæde, motivation og produktivitet.
Christian Højbo Møller har tidligere arbejdet med at drive bureau fra GroupM og NoA Connect. Han har lavet store strategiprojekter indenfor marketing- og vækst for virksomheder som Velux, Mærsk og Coloplast.