En guide fra den virkelige verden til et high performing marketingteam (konkrete actions, tools og hverdagseksempler)
Det er mandag morgen…
Ideerne er mange…
Faktisk er ideerne mange flere end projekter, som reelt er udført.
Så hvordan får du opbygget en marketingafdeling, hvor projekter bliver eksekveret?
Kan du genkende det?
I oplægget taler Emil om eksekveringsmodeller, målsætninger, processer og evaluering af det udførte arbejde. Det er nemlig grundlaget for en sund og velfungerende marketingafdeling.
Emil præsenterer konkrete metoder og frameworks til at opbygge eller reparere din marketingafdeling, så den bliver velfungerende og skarp til at eksekvere på projekterne.
Emil Kristensen
CMO og co-founderEmil er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper mellemstore og store virksomheder som Unisport, Berlingske, Matas, Hummel, Aller, Gyldendal, Bauhaus, Coop og +1.500 andre kunder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger.
Derudover holder Emilforedrag og rådgiver i email-markedsføring, leadgenerering og optimering af marketingteams både nationalt og internationalt.
I fritiden er Emil medvært på Marketing Brief, som Danmarks (måske) mest populære intro. Podcasten handler om online marketing og har mere end 1,5 million downloads.