E-mailmarketing i forandring: Hvordan AI og Predictive Analytics ændrer spillet
E-mailmarketing er i konstant udvikling, og en af de store drivkræfter bag denne udvikling er e-mailplatformene. Med indførelsen af nye features ændrer mulighederne sig for e-mailmarketers løbende.
Et af de områder, hvor mange e-mailplatforme har udviklet sig markant i de seneste år, er i arbejdet med at gøre AI (kunstig intelligens) og predictive analytics tilgængelige for e-mailmarketers.
Med AI og Predictive Analytics er der mulighed for at revolutionere flere områder af e-mailmarketing. De nye funktioner er designet til at lette arbejdsbyrden for e-mailmarketers, forbedre muligheden for at forudsige brugeradfærd, optimere targetering og skabe en række andre potentielle fordele.
Men hvordan bliver AI og predictive analytics konkret brugt i e-mailmarketing i dag? Hvad er implikationerne for virksomhederne? Og hvad er fremtidsperspektiverne for disse områder?
Vigtigst af alt, hvordan påvirker det din e-mailmarketing, og hvad skal du gøre for at udnytte disse muligheder?
Få svarene på alle disse spørgsmål i dette oplæg, hvor Casper Ackermann præsenterer konkrete eksempler og forklaringer på, hvordan AI og predictive analytics kan anvendes i e-mailmarketing. Lær hvordan du kan navigere i den nye æra af e-mailmarketing og udnytte disse avancerede teknologier til at forbedre dine e-mailkampagner.
Du kommer hjem med:
- Overblik over konkrete eksempler på, hvordan AI og predictive analytics anvendes i dag inden for e-mailmarketing.
- Gennemgang af funktioner i e-mailplatforme og eksempler på værktøjer, der integrerer AI og predictive analytics.
- Forståelse for, hvordan dette udviklingspunkt har ændret og vil ændre e-mailmarketing.
- Råd til, hvordan virksomheder af forskellige typer kan implementere funktioner og værktøjer inden for AI og predictive analytics i deres e-mailmarketing.

Casper Ackermann
Managing PartnerStifter og Managing Partner i Ackermann, et digitalt bureau med speciale i e-mail marketing. Ackermann er i dag 20 personer fordelt på kontorer i København og Aarhus. Kundeporteføljen inkluderer blandt andet Novo Nordisk, DSB, Single.dk, Winefamly, GOODIEBOX, Shaping New Tomorrow, BC Hospitality Group og mange flere.