E-mail Marketing 2023 – Trends og data på, hvad der virker

2022
Alle

Vil du vide, hvordan e-mail marketing kommer til at se ud i 2023? Og vil du lære, hvad du skal gøre for at opnå de bedste resultater og samtidig følge de nyeste muligheder og trends? Dét får du i Emils oplæg.

Oplægget tager udgangspunkt i data direkte fra Drip – som er en af de største marketing automation platform. Med mere end 22 milliarder i omsætning (gennem e-mail marketing) giver det et tydeligt billede af, hvad der virker.

Emil giver inspiration til e-mail kampagner, automations, templates og segmentering, og han viser simple frameworks og konkrete tiltag, som (nemt) kan kopieres af alle.

Efter oplægget ved du, hvad der skal til for, at du får et effektivt e-mail marketing setup i 2023, der rent faktisk sælger.

Du kommer hjem med:

  • Inspiration til, hvordan du sælger (mere) med e-mail marketing
  • En ordentlig røvfuld eksempler fra den virkelige verden
  • Templates, du kan bruge i dit arbejde med e-mail marketing
  • Trends og best practice baseret på data

Målgruppe

B2B og B2C

Passer til ...

Alle

Til dig der ...

Arbejder med e-mail marketing
Emil Kristensen

Emil Kristensen

CMO og co-founder

Emil er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper mellemstore og store virksomheder som Unisport, Berlingske, Matas, Hummel, Aller, Gyldendal, Bauhaus, Coop og +1.500 andre kunder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger.

Derudover holder Emilforedrag og rådgiver i email-markedsføring, leadgenerering og optimering af marketingteams både nationalt og internationalt.

I fritiden er Emil medvært på Marketing Brief, som Danmarks (måske) mest populære intro. Podcasten handler om online marketing og har mere end 1,5 million downloads.

Se mere om Emil Kristensen