Udsolgt
AUD 1

E-mail Automation: Fra (irrelevante) nyhedsbreve til personaliseret kunderejse (+ konkrete eksempler & templates)

2018
Øvede

2018 bliver året, hvor alle vil snakke om e-mail automation.

Vi skal bevæge os væk fra at sende ugentlige nyhedsbreve til sende personaliserede, trigger- og adfærdsbaserede e-mails, som alle er automatiseret.

I dette oplæg klæder Emil dig på til fremtidens E-mail Automation. Du vil gå hjem med:

  • Forskellige måder at anvende E-mail Automation på – med eksempler
  • Overblik over de bedste tools og værktøjer til E-mail Automation (i min optik)
  • Hvordan du opbygger en kunderejse (og en kopi af vores kunderejse)
  • Leadscoring og segmenteringsmuligheder
  • Modeller og templates som du kan gå direkte hjem og implementere
  • En konkret action-plan til din E-mail Automation

Alle templates og modeller vil efterfølgende kun blive tilgængelige for dig, som har hørt oplægget.

Målgruppe

Øvede
Emil Kristensen

Emil Kristensen

CMO og co-founder

Emil Kristensen er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper mellemstore og store virksomheder som JYSK, Berlingske, Matas, Hummel, Aller, Gyldendal, Bauhaus, Coop og +1.0000 andre kunder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger.

Derudover blogger Emil om email marketing og leadgenerering på blandt andet Campaign Monitor og Bigcommerces blogs, ligesom han underviser, holder foredrag og rådgiver i email-markedsføring og leadgenerering både nationalt og internationalt.

Emil har set data på mere end 6 milliarder sessions i løbet af det sidste år, hvilket har givet ham en klar forståelse af, hvad der virker i forskellige brancher og hos forskellige målgrupper.

Se mere om Emil Kristensen