AUD 1

E-mail Automation: Fra (irrelevante) nyhedsbreve til personaliseret kunderejse (+ konkrete eksempler & templates)

2018
Øvede

2018 bliver året, hvor alle vil snakke om e-mail automation.

Vi skal bevæge os væk fra at sende ugentlige nyhedsbreve til sende personaliserede, trigger- og adfærdsbaserede e-mails, som alle er automatiseret.

I dette oplæg klæder Emil dig på til fremtidens E-mail Automation. Du vil gå hjem med:

  • Forskellige måder at anvende E-mail Automation på – med eksempler
  • Overblik over de bedste tools og værktøjer til E-mail Automation (i min optik)
  • Hvordan du opbygger en kunderejse (og en kopi af vores kunderejse)
  • Leadscoring og segmenteringsmuligheder
  • Modeller og templates som du kan gå direkte hjem og implementere
  • En konkret action-plan til din E-mail Automation

Alle templates og modeller vil efterfølgende kun blive tilgængelige for dig, som har hørt oplægget.

Målgruppe

Øvede
Emil Kristensen

Emil Kristensen

CMO og co-founder

Emil er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper mellemstore og store virksomheder som Unisport, Berlingske, Matas, Hummel, Aller, Gyldendal, Bauhaus, Coop og +1.500 andre kunder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger.

Derudover holder Emilforedrag og rådgiver i email-markedsføring, leadgenerering og optimering af marketingteams både nationalt og internationalt.

I fritiden er Emil medvært på Marketing Brief, som Danmarks (måske) mest populære intro. Podcasten handler om online marketing og har mere end 1,5 million downloads.

Se mere om Emil Kristensen