E-mail Automation: Fra (irrelevante) nyhedsbreve til personaliseret kunderejse (+ konkrete eksempler & templates)
2018 bliver året, hvor alle vil snakke om e-mail automation.
Vi skal bevæge os væk fra at sende ugentlige nyhedsbreve til sende personaliserede, trigger- og adfærdsbaserede e-mails, som alle er automatiseret.
I dette oplæg klæder Emil dig på til fremtidens E-mail Automation. Du vil gå hjem med:
- Forskellige måder at anvende E-mail Automation på – med eksempler
- Overblik over de bedste tools og værktøjer til E-mail Automation (i min optik)
- Hvordan du opbygger en kunderejse (og en kopi af vores kunderejse)
- Leadscoring og segmenteringsmuligheder
- Modeller og templates som du kan gå direkte hjem og implementere
- En konkret action-plan til din E-mail Automation
Alle templates og modeller vil efterfølgende kun blive tilgængelige for dig, som har hørt oplægget.
Emil Kristensen
CMO og co-founderEmil er til dagligt CMO og co-founder af Sleeknote. Sleeknote hjælper mellemstore og store virksomheder som Unisport, Berlingske, Matas, Hummel, Aller, Gyldendal, Bauhaus, Coop og +1.500 andre kunder med at indsamle flere nyhedsbrevstilmeldinger.
Derudover holder Emilforedrag og rådgiver i email-markedsføring, leadgenerering og optimering af marketingteams både nationalt og internationalt.
I fritiden er Emil medvært på Marketing Brief, som Danmarks (måske) mest populære intro. Podcasten handler om online marketing og har mere end 1,5 million downloads.