Udsolgt
7 ↑

E-commerce påtværs af kanaler: Sådan finder du det rette marketingmix

2023
Øvede

Er du udfordret af at finde det optimale marketingmix på tværs af kanaler i din e-commerce?

Savner du inspiration til en metodisk tilgang til at fordele både marketingkroner og mandetimer på de forskellige kanaler?

I dette oplæg præsenterer Kristian løsninger til at navigere blandt de mange halve sandheder, som de forskellige marketingkanaler, herunder Facebook, Google og TikTok, præsenterer i deres tal. Han vil give konkrete bud på, hvordan man bedst tolker disse tal og prioriterer sine ressourcer bedst muligt.

Du vil også få indsigt i, hvordan Kristian og hans team i anew sleep vælger at fordele deres budgetter med en klar strategi om at opnå mere omsætning med et mindre budget ved hjælp af et sundt kanalmix.

Selvom der ikke findes en perfekt løsning, vil Kristian give sit bedste bud på, hvordan man kan komme så tæt på sandheden som muligt.

Du kommer hjem med:

  • En metodisk tilgang til at fordele marketingkroner og mandetimer på forskellige kanaler.
  • Konkrete eksempler på, hvordan en e-commerce virksomhed kan tolke på tal fra forskellige marketingkanaler som Facebook, Google og TikTok.
  • Verdens mest simple tilføjelse til din webshop, der beriger din forståelse af, hvor kunderne kommer fra.
  • Hvilke kanaler bør e-commerce virksomheder prioritere mere i 2023 for at nå budgetterne i 2024.

Målgruppe

Webshops
Kristian Larsen

Kristian Larsen

CMO & Partner
Kristian Larsen er i dag både marketingchef og medstifter af anew sleep, en fremadstormende e-commerce-virksomhed, der har fokus på at forbedre danskernes søvn. Udover det er han også medstifter af PL & Partners, som er et af Danmarks største marketingbureauer og har kunder som Novo Nordisk, Verisure, Kræftens Bekæmpelse og mange flere. Med 10 års erfaring i den digitale verden har Kristian opbygget kompetencer inden for samtlige digitale kanaler. Over de seneste 10 år har hans virksomheder haft berøring med annoncebudgetter på over 1 milliard.
Se mere om Kristian Larsen