Din genvej til Google Shopping Succes: Lær mit veletablerede framework til optimering af Google Shopping kampagner og få 2x ROAS
Ved du heller ikke hvor du skal starte efter du har sat din Google Shopping kampagne op? Du skruer måske lidt her og der i håbet på at få højere performance, men ved ikke helt hvad du præcist skal gøre?
Arbejder du med markedsføring for en webshop?
Så bør du høre mit oplæg.
Vi kommer til at komme helt omkring hvordan du arbejder med dine Google Shopping kampagner, når du først har sat dem op.
Vi starter med at remse basics op omkring hvilke ting, der er vigtigt i dit feed (fordi du skal bruge dem til din optimering), og derfra går vi ellers ind i nogle helt specifikke scenarier for hvordan du optimerer dine kampagner.
Vi kommer omkring hvordan du skal strukturere dine kampagner til hvorfor det er vigtigt at arbejde med produktgrupper. Dertil går vi igennem en række typiske problemstillinger webshops står overfor, når du skal til at arbejde med Google Shopping.
Bliv hængende efter oplægget og spørg mig om områder i mit oplæg, som du ikke er sikker hvordan du skal forholde dig til i din webshop.
Andreas Lolk
Stifter og Lead PPC ManagerAndrew er stifter af SavvyRevenue. Et PPC bureau, der hjælper med seriøs vækst til seriøse købmænd.
Vores eneste fokus er at hjælpe mellemstore og store webshops med at vækste deres Google AdWords kampagner. Det er alt vi laver og vi gør det hamrende godt.
Andrew er ekspert-instruktør indenfor AdWords / Shopping hos GoLearn, og har skrevet over 100 blogindlæg for nogle af USAs mest populære publikationer: SEMRush, Search Engine Journal, PPC Hero, Wordstream, og flere. Andrew har også stiftet og drevet et af USAs hurtigste PPC-bureauer med over 200 medarbejdere.