Den gennemsnitlige B2B kunderejse varer 192 dage – Her får du opskriften på hvordan du kan måle din

2024
Alle

Hvis du HADER tal og at skabe målbare resultater gennem marketingaktiviteter, så skal du IKKE deltage i denne session.

Til gengæld skal du deltage, hvis du gerne vil:

  • Høre om unikke benchmarks om B2B kunderejser
  • Få indsigt i, hvilke kanaler der målbart virker, og hvor hurtigt de gør det 
  • Lære hvordan du kan forbedre din virksomheds evne til at måle på og forstå jeres kunderejse
  • Forstå hvordan du gennem marketing kan hjælpe din virksomhed med at ramme salgsbudgettets mål.

Ja, så er denne præsentation for dig.

Steffen er CMO og medstifter af Dreamdata, som hjælper hundredvis af B2B virksomheder med at forstå og måle deres kunderejser. 

I denne session vil Steffen dykke ind i de unikke data, som Dreamdata har adgang til, og formidle disse på en måde, hvorpå du håndgribeligt kan gå hjem og aktivere denne nye viden i din egen virksomhed.

Oplægget er for dig der:

  • Elsker B2B marketing og kan lide at måle på værdien af dine aktiviteter.

Oplægget er IKKE for dig der:

  • Ikke kan lide at skabe målbare resultater gennem marketing.

Målgruppe

B2B

Passer til ...

Oplægget er for alle der arbejder i B2B virksomheder.

Til dig der ...

Til alle der arbejder med marketing, der skal skabe resultater.
Steffen Hedebrandt

Steffen Hedebrandt

CMO og Co-founder hos Dreamdata

Jeg hjælper vores kunder med at forstå deres kunderejser og gentage de marketingaktiviteter, som skaber omsætning.

Se mere om Steffen Hedebrandt