Den ene metode, der virker bedst lige nu på Facebook (hint: Det er ikke annoncer) 2020

2020
Alle

Smider du – eller den virksomhed, du måske er ansat i – penge efter Facebook-annoncer? Har I også en Facebook-side?  Det er ikke forkert! Sådan gør dine konkurrenter jo også, ikke? Men der findes én ting, du kan gøre på Facebook lige nu – som HØJKONVERTERER. Helt uden at du skal smide penge efter (dyr) annoncering:

Byg et Facebook-community.

Jo, du læste rigtigt. Og ja, det er en genial metode for enhver virksomhed – stor eller lille.

Lær her:
Hvordan du kommer i gang med det samme (det er super simpelt!)
De 3 forskellige ’community-modeller’, du skal kende

Og vigtigt: De 5 fejl, du for alt i verden ikke må begå.

Den her viden kender kun de færreste af dine konkurrenter. Det bliver din fordel! Kom med – du får ’100 procent AHA’-garanti, og jeg lover dig konkret ’Sådan gør du’-viden, som du straks kan implementere. Jeg hader fluff. Og jeg vil hade at spilde din tid.

Målgruppe

(Især) til dig, der er vidensformidler eller har mange konkurrenter.
Trine Ravnkilde

Trine Ravnkilde

Community Strategist
Trine Ravnkilde er stolt fødselshjælper på mange hundrede Facebookgrupper, og hjælper personlige brands og vidensformidlere med at skabe grupper, der fylder biksen med langvarige kunderelationer, i stedet for hurtige (ubrugelige) likes.
Trine er også onlinekursus-skaber, og har, sammen med Christina Klitsgaard, “Akademiet For Onlinekurser” som er en onlinekursusvirksomhed, der lærer vidensformidlere at skabe og sælge onlinekurser, de reelt kan leve af. 
 
De er også begge værter på en af landets mest populære marketing-podcasts,  “Onlinekursus-klubben”.
Se mere om Trine Ravnkilde