Den ene metode, der virker bedst lige nu på Facebook (hint: Det er ikke annoncer) 2020
Smider du – eller den virksomhed, du måske er ansat i – penge efter Facebook-annoncer? Har I også en Facebook-side? Det er ikke forkert! Sådan gør dine konkurrenter jo også, ikke? Men der findes én ting, du kan gøre på Facebook lige nu – som HØJKONVERTERER. Helt uden at du skal smide penge efter (dyr) annoncering:
Byg et Facebook-community.
Jo, du læste rigtigt. Og ja, det er en genial metode for enhver virksomhed – stor eller lille.
Lær her:
Hvordan du kommer i gang med det samme (det er super simpelt!)
De 3 forskellige ’community-modeller’, du skal kende
Og vigtigt: De 5 fejl, du for alt i verden ikke må begå.
Den her viden kender kun de færreste af dine konkurrenter. Det bliver din fordel! Kom med – du får ’100 procent AHA’-garanti, og jeg lover dig konkret ’Sådan gør du’-viden, som du straks kan implementere. Jeg hader fluff. Og jeg vil hade at spilde din tid.