Deep dive i virale opslag – og 5 værktøjer, du bare SKAL bruge

2022
Alle

Der er mange holdninger til, hvordan man bør være, opføre sig og generelt tilgå LinkedIn. Den slags springer vi helt over i dette oplæg. Vi bruger i stedet marketing-forståelses-brillerne.

Du får en dyb indsigt i virale opslag på LinkedIn, i form af en analyse kogt ned til en simple sauce. Dertil et fagligt kig på de små nuancer og virkemidler, som har givet opslagene deres succes, og selvfølgelig hvordan du selv implementerer de virkemidler.

Oplægget er lavet til jer, der har en målsætning om at være dem, der har lidt kant, er anderledes og TØR skille jer ud. Altså ikke på sådan en ”se vi drikker grøn te”-måde, men sådan en ”Lad os fortælle om vores kontor-kat Findus som en del af teamet i et slide-opslag”-måde. Med andre ord; til dig, der har det fint med, at neglende er bidt ned, før du poster.

Du kommer hjem med:

  • En forståelse for LinkedIn, som ikke længere farves af de mange holdninger til platformen, men derimod den konkrete adfærd
  • 5 konkrete værktøjer, der er snubbet fra de virale opslag
  • Helt klare retningslinjer for do’s and don’ts, hvis dit opslag skal have en chance, for at gå viralt (eller om end, så bare få mere synlighed end normalt)

Målgruppe

Primært B2B

Passer til ...

SMV og store virksomheder

Til dig der ...

Content og copywriter
Nanna Sondrup

Nanna Sondrup

LinkedIn Content Queen

Nanna Sondrup er en content marketing-nørd, der har ”bosat” sig på LinkedIn, da B2B-markedsføring er, som hun selv siger, ”the shit!”. Hun er kendt som en, der har fingeren solidt på pulsen, for first-mover content-idéer på LinkedIn.

Hun har hjulpet både små iværksættere, teams og store firmaer med at finde en unik tilgang til LinkedIn, for at hæve synligheden og styrke relationerne.

Se mere om Nanna Sondrup