2A – 52

De bedste argumenter for og imod at bruge Pinterest i jeres markedsføring

2019
Øvede

Hos BO BEDRE har vi satset på Pinterest og øget trafikken med flere hundrede procent. Jeg deler i dette oplæg ud af mine erfaringer og giver tips til jer, der overvejer om I også skal satse på Pinterest.

Vi starter med en overordnet introduktion af Pinterest og May vil blandt andet komme ind på, hvordan hun konkret har optimeret trafikken fra Pinterest, hvordan Bo BEDRE arbejder med Pinterest til dagligt, ligesom hun vil opridse hvilke fordele og ulemper der er ved at kaste tid og ressourcer efter Pinterest.

Målgruppe

Primært B2C

Passer til ...

Mellemstore - store virksomheder / websites

Til dig der ...

Hvis du overvejer, om Pinterest kunne være en kilde til trafik og/eller salg for din virksomhed, dit brand eller medie, skal du lytte med her. Det er for Øvede - Oplægget er for jer, der allerede arbejder med sociale medier, men måske ikke specifikt med Pinterest.

Du kommer hjem med ...

5 ting I skal overveje, inden I satser på Pinterest.
May Kjærsgaard

May Kjærsgaard

Digital redaktør

Digital redaktør på BO BEDRE. May er digital specialist med ansvar for både trafik, brand, sociale medier og salg af abonnementer. Hun arbejder blandt andet med at optimere trafik-kilder ifht. både kvalitet og kvantitet.

Se mere om May Kjærsgaard