Aflyst
Aud 4

De 5 grunde (som ingen fortæller dig om) til, at du ALDRIG skal lave content marketing – og hvad det helt praktisk kræver at drive en content marketing succes.

2015
Øvede

Der er mange eksperter og leverandører, der har en interesse i at fortælle dig, at du skal lave content marketing. Sandheden er nu en anden, for højst sandsynligt er det slet ikke noget, du skal forfølge.

I dette oplæg fortæller Morten Münster om, hvilke teknikker, processer og principper det kræver at drive content marketing i praksis – og hvorfor content marketing højst sandsynligt ikke er noget for dig. Han har sammen med sit team skabt Danmarks største kommunikationsblog med over 20.000 signups og en 7-cifret-omsætning.

Oplægget er praktisk orienteret og vil handle mere om den røvkedelige virkelighed en sørgelig tirsdag eftermiddag end, hvad Coca Cola og Starbucks ville have gjort. Mere om eksekvering, mindre om Steve Jobs. Mindre hype, mere tirsdag.

Oplægget er for dig, der er marketing-praktiker eller indkøber af marketingydelser og som godt kunne tænke sig et ’behind the scenes’-blik på fordele og ulemper ved at bruge denne metodik til at drive salg og branding.

Målgruppe

Dig der er marketing-praktiker eller indkøber af marketingydelser og som godt kunne tænke sig et ’behind the scenes’-blik på fordele og ulemper ved at bruge denne metodik til at drive salg og branding.

Passer til ...

Dig der er marketing-praktiker eller indkøber af marketingydelser og som godt kunne tænke sig et ’behind the scenes’-blik på fordele og ulemper ved at bruge denne metodik til at drive salg og branding.
Morten Münster

Morten Münster

Direktør

Morten er forfatter til to bestsellere om adfærd: ‘Personlig indflydelse – den overraskende sandhed om, hvordan man flytter mennesker, holdninger og produkter’ og ‘Jytte fra marketing er desværre gået for i dag’.

Han har arbejdet med at implementere adfærdsdesign i danske og globale virksomheder såsom Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Leo Pharma, NATO, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.

Derudover er Morten Münster fast skribent for Børsen, hvor hans populære blog om adfærd er blevet læst af over 100.000 mennesker det seneste år.

Han er en ofte benyttet adfærdsekspert i medierne, fx i Jyllands Posten, Information og Finans.dk, og han er derudover utrolig sympatisk, smukkere end gennemsnittet og udstyret med en unik humor.

Morten Münster har derudover selv skrevet denne tekst. Og Potter har Copy/Pasted.

Se mere om Morten Münster