Lokale B

Sådan producerer du nemt User-Generated Content til din Instagram markedsføring, som skaber salg i din forretning

2022
Øvede

User-Generated Content (UGC) har været på manges læber i løbet af de seneste måneder.

Det uperfekte indhold, den høje autencitet og den troværdige kommunikation, har vist sig at være en fordelagtigt og effektiv måde at skabe salg vha. Instagram markedsføring.

Men hvordan kan det være, at nogle content creators performer bedre end andre? Og hvordan kan man sørge for, at den næste creator ikke er en lottokupon?

I oplægget bliver du taget i hånden til en fuldkommen breakdown af, hvordan du bør analysere og opbygge UGC, så din virksomhed er i stand til at tilpasse sig udviklingen i Instagram.

Efterfølgende, vil også få et 100% indblik i den præcise strategi til, hvordan du uden tilføjelse af store omkostninger og ressourcer kan skalere jeres Instagram markedsføring.

Du kommer hjem med:

  • Step-by-step guide til at producere konverterende User Generated Content.
  • Strategi til profitabel skalering af jeres Instagram markedsføring.
  • Hvad du bør kigge efter, når du udvælger modeller til jeres Instagram.

Målgruppe

B2C (Og webshops)

Passer til ...

Alle

Til dig der ...

CMO, Marketing Manager, Marketingkonsulent, Head of Social
Mads Peter Østergaard

Mads Peter Østergaard

CEO & Founder

Content Ad Libitum er en online platform, som giver brugere muligheden for, at bestille ubegrænset content til deres Sociale Medier til en fast månedlig ydelse.

Mads har tidligere arbejdet som marketingkonsulent i 2 år, og brugt +40 mio på Facebook, Instagram & TikTok, hvor han primært fokuserede på aspektet omkring content.

Se mere om Mads Peter Østergaard