De 3 hemmelige strategier til Instagram markedsføring, der skaber salg i din forretning

2022
Øvede

Instagram-markedsføring er stadig voksende, og de fleste virksomheder kan lære at tappe i denne visuelle, legende og sælgende kanal.

At markedsføre sin virksomhed på Instagram handler ikke kun om flotte billeder, det handler om at sælge en drøm, en inspiration, samt behovet hos din målgruppe for at købe det, du sælger.

I Anelises oplæg kommer du også til at lære om Influencer-marketing, og hvad det er, der afgører, om en kampagne er succesfuld. Hvordan du skaber loyalitet igennem Influencer-samarbejde og dermed øger salg. Der vil også være konkrete eksempler/cases på de 3 strategier, som du kan blive inspireret af og implementere med det samme.

Du kommer hjem med:

  • 3 konkrete strategier, der skaber (mere) salg på Instagram
  • Trends, der genererer større engagement hos dine følgere
  • Modellen, der gør din Instagram attraktiv for potentielle følgere (og kunder)

Målgruppe

B2C (men også B2B)

Passer til ...

Alle

Til dig der ...

Business Developer | Online Marketing Strategist | Brainstormer | Business Mentor
Anelise Severinsen

Anelise Severinsen

Business Developer

Instagram Bosslady.

Måske kender du Anelise fra den populære bagekonkurrence på DR, Den Store Bagedyst, hvor Anelise har bagt sig til finalen og vundet nytårsudgaven af konkurrencen.

Men udover passion for (glutenfri) bagning, har Anelise arbejdet som Digital Markedsføringsstrateg i knap 9 år med sit firma Stepforward. Hun har blandt andet hjulpet Danlaser, JKE og JP Group med at strikke en vedvarende markedsføringsstrategi sammen.

Instagram har altid været en del af Anelises daglige arbejde, men har i de seneste år overtaget en større interesse i det, mediet kan tilbyde. Derfor har hun stort set nu specialiseret sig inden for Instagram markedsføring og holder oplæg, foredrag, workshops, kurser og laver strategier i netop det.

Se mere om Anelise Severinsen