Auditorium 2

Datadrevet markedsføring – fra buzzword til eksekverbare vinkler.

2019
Øvede

Alle snakker om datadrevet markedsføring, men hvordan får vi ændret det fra et buzzword til at blive noget du rent faktisk gør? I dette oplæg får du konkrete input til datakilder, som du kan bruge til at integrere i din markedsføring, så den rent faktisk er datadrevet.

Det behøver ikke være rocket science, tværtimod er det min mission at fokusere på muligheder, der giver høj værdi, men ikke kræver en ph.d. i astrofysik eller et 20-mands BI team på kontoret.

Målgruppe

Både B2C og B2B

Passer til ...

Til alle de virksomheder, der ønsker at arbejde mere intelligent og datadrevet!

Til dig der ...

Oplægget er til dem, der sidder med digital markedsføring og gerne vil inspireres til at gøre det lidt skarpere.

Du kommer hjem med ...

Du får indblik i hvordan du kommer lettest i gang med datadrevet markedsføring og hvordan du øger værdien af din markedsføring.
Jacob Kildebogaard

Jacob Kildebogaard

Partner & Analytics ekspert

Partner i Ambition, hvor Jacob i dag er mediedirektør.

Med udgangspunkt i data skaber Jacob og Ambition resultater for kunderne. Jacob elsker data og det at bruge dem til at optimere ud fra, og har tidligere udgivet bøgerne Analyticsbogen, AdWords for Webshops og senest Onlineevangelisterne. Derudover er der en masse fine priser og titler der kan nævnes, men det mest interessante er passionen der ligger bag, og har drevet værket i mere end 12 år med analytics data og optimering.

Jacob har desuden været oplægsholder til MarketingCamp i 2012 og alle de forrige.

Se mere om Jacob Kildebogaard