Datadrevet markedsføring – fra buzzword til eksekverbare vinkler.
Alle snakker om datadrevet markedsføring, men hvordan får vi ændret det fra et buzzword til at blive noget du rent faktisk gør? I dette oplæg får du konkrete input til datakilder, som du kan bruge til at integrere i din markedsføring, så den rent faktisk er datadrevet.
Det behøver ikke være rocket science, tværtimod er det min mission at fokusere på muligheder, der giver høj værdi, men ikke kræver en ph.d. i astrofysik eller et 20-mands BI team på kontoret.
Jacob Kildebogaard
Partner & Analytics ekspertPartner i Ambition, hvor Jacob i dag er mediedirektør.
Med udgangspunkt i data skaber Jacob og Ambition resultater for kunderne. Jacob elsker data og det at bruge dem til at optimere ud fra, og har tidligere udgivet bøgerne Analyticsbogen, AdWords for Webshops og senest Onlineevangelisterne. Derudover er der en masse fine priser og titler der kan nævnes, men det mest interessante er passionen der ligger bag, og har drevet værket i mere end 12 år med analytics data og optimering.
Jacob har desuden været oplægsholder til MarketingCamp i 2012 og alle de forrige.