Data Lab – Tænk som de store, gør som de små!

2014

Hvorfor Lab?
Fordi du får konkrete værktøjer og formler med hjem til at indsamle og visualiseredata, både fra din egen forretning, dine konkurrenters og sociale medier – data du garanteret ikke troede var (lovligt) tilgængeligt.

En beskrivelse af oplæg
Thomas´ oplæg baserer sig primært på virkelige cases, og handler om hvordan både store og mindre virksomheder med fordel bruger data. Han giver konkrete bud på hvordan data fremadrettet kommer til at styre både produktion, salg og markedsføring, og kundeoplevelser. Derfor henvender oplægget sig til alle, der har interesse i at få et indblik i hvilke værktøjer til indsamling og visualisering af data, der findes i dag, og hvordan man i højere grad kan udnytte og implementere den viden, uanset om man sidder i en stor eller lille virksomhed, og om ens rolle er salg, marketing eller noget helt tredje.

Et par af oplæggets agenda (højde) punkter

  • Hvor og hvordan bruger virksomheder data i dag?
  • Hvordan data kan hjælpe dig til at sælge flere steder, uden at øge resurser og kompleksitet.
  • Hvordan bruger de store digitale firmaer data, og hvordan kan vi overføre det til mindre muligheder?
  • Hvordan kan vi spå om fremtiden ved hjælp af data?
  • Hvilke data fra dine konkurrenter er frit tilgængeligt?
  • Hvordan kan vi nemt visualisere data?
Thomas Bro

Thomas Bro

Forretningschef

Thomas arbejder til dagligt som Forretningschef for Ehandel og Content Management i et af Danmarks største digitale bureauer Combine, med ansvar for kunder som eks. Specsavers, Interflora og Bianco.

Han er desuden tilknyttet hummel som Digital Specialist.

Se mere om Thomas Bro