Content til Paid Social: Strategien, processen og huskereglerne, der skaber resultater hver gang.
Du kan ikke sige Paid Social uden at sige Content.
Content is King. Og dine resultater står og falder på, om du formår at lave det rigtige content.
Uanset om du er B2B eller B2C og om dit budget er afgrænset eller aggressivt, er du nødt til at have content, som gør at din målgruppe får lyst til at klikke og konvertere.
I dette oplæg tager jeg dig igennem strategien, der skaber resultater hver gang.
Du får indsigt i præcis hvordan processen fra idé til færdigproduceret content ser ud, samt hvilke must-have værktøjer, du skal bruge for at lykkes.
Tips, tricks og gode huskeregler til hvordan dit content skal se ud, er selvfølgelig også på agendaen.
Derudover får du en helt masse inspiration og konkrete cases fra velkendte brands, der har skabt enestående resultater.
Min forhåbning er, at du går fra oplægget med en rødglødende notesbog, fyldt af idéer til din egen virksomhed, samt alt den nødvendige viden, der gør at du kan gå hjem og eksekvere med det samme.
Det er ikke for dig, der sidder hands-on og producerer content.
Det er for dig, der er ansvarlig for, at det rette content bliver produceret til jeres Paid Social annoncering.
Du kommer hjem med:
- En strategi du kan kopiere og bruge for din egen virksomhed
- En proces du kan gå hjem og implementere med det samme, som gør at du skaber mere og bedre indhold til din Paid Social annoncering
- Massere inspiration og eksempler der virker i virkeligheden
Nikolai Skouv Pedersen
CEO & Partner– Adm. Direktør i et bureau, der har annonceret for over 1 milliard annoncekroner på de sociale medier for vores kunder.
– Har været med til at opbygge en Paid Social afdeling med +30 ansatte og en kreativ afdeling med 8 grafikere.
– Har skabt resultater for en lang række virksomheder, inklusiv Verisure, Falck, Nordisk Film, Goodiebox og mange, mange flere.