Content marketingstrategien, der giver over 40.000 besøgende om måneden i Danmark! 2020

2020
Øvede

Content marketing har været et Buzz Word. Længe. Og principperne er nemme at forstå. Men når du når til at skulle lave din egen, ja, så er det bare hammer svær. Det er som om, det er meget lettere for alle andre brancher!!! Og derfor kommer du måske aldrig helt rigtigt i gang med Content Marketing. Det stopper her. Nu skal der ske noget.

Få et sneak peek ind i en dansk virksomhed, der har fundet en hammer god idé, og som rent faktisk er lykkedes med at planlægge og eksekvere en Content Marketing strategi. Og i dag, ja, så høster de mere end 40.000 unikke besøgende … om måneden.

Det er altså en helt eksklusiv mulighed for at høre og se, hvordan Dinero Regnskab arbejder med Content Marketing – lige fra ressourcer til analyse og eksekvering.

Målgruppe

B2B & B2C

Passer til ...

Alle virksomheder, hvor godt content skaber gode placeringer i søgemaskinerne

Til dig der ...

Til dig der sidder med SEO, skriver tekster til dit website eller dig der står for virksomhedens marketing.

Du kommer hjem med ...

Oplægget bliver hands-on (ingen varm luft eller helikopter snak). Du bliver inspireret, bliver klogere og ikke mindst kan du gå hjem og eksekvere strategien direkte i din virksomhed.
Patrick T. Rasmussen

Patrick T. Rasmussen

CMO

Patrick T. Rasmussen er CMO hos Dinero Regnskab og har arbejdet for blandt andet Unisport, CoolStuff og børsnoterede William Demant Holding.

Dinero er et regnskabsprogram, der hjælper iværksættere og mindre virksomheder med at få styr på deres regnskab uden at have forstand på regnskab.

Derudover arbejder Patrick også som digital konsulent, hvor han hjælper virksomheder med deres digitale strategi.

Se mere om Patrick T. Rasmussen