Facebook Ads der sælger: Data fra 1 MILLIARD impressions 2018

2018
Øvede

Lær hvad der virker, og hvad der ikke virker, når du skal sælge produkter via Facebook Ads.

Confect.io har analyseret annoncer med mere end en milliard impressions, og undersøgt hvilke design-elementer der driver performance – og hvilke, man som marketer skal holde sig fra.

Hvor meget tekst er optimalt at have i en annonce?
Hvad performer bedst, når man reklamerer med tilbud/ udsalg?
Hvad virker i ens top funnel, og hvad virker i ens bottom funnel?

Confect.io har udviklet et Analytics-tool til Facebook Ads, der analyserer content, dets performance, og hvad sammenhængen er mellem de forskellige elementer af designet og hvorfor det performer godt eller dårligt.

Kom med bag resultaterne, så du er klar til en masse best practices – fundet ud fra data, og mere end 1 milliard impressions.

Andreas Nielsen
CEO & Co-founder

Andreas Nielsen er Co-founder og CEO i Confect, hvor de hjælper eCommerces og retailers med at forbedre deres ad performance ud fra bedre designs.
De hjælper blandt andet Intersport, LEGO Wear, Telia, Bestseller og mange flere med at automatisere og distribuere deres visuelle content (billeder, videoer, gifs) på platforme som social, emails, in-store monitors og andre steder.

Derudover er Andreas tovholder bag verdens mest omfattende bog om dynamiske annoncer på sociale medier.

Målgruppe

B2C, Webshop

Passer til ...

eCommerce virksomheder og retailers

Du kommer hjem med ...

Best practices for hvad der virker, og hvad der ikke virker, i Paid Social annoncering - ud fra konkret data.