Bliv Marketing Automation superstar (den direkte metode)

2017

De fleste udnytter max 10% af potentialet i Marketing Automation. Og det er bestemt ikke kun for de store virksomheder.

Bliv klædt på til at gøre noget seriøst ved Marketing Automation, så du ikke kun udsender forkølede nyhedsbreve og trigger-emails.

Bernt deler metoder, real-life erfaringer, en todo-liste og hans bog om Marketing Automation (gratis) med hjem.

Du skal høre om kunderejser, adfærdsprofilering, datahøst, e-mail flows og omnichannel.

Bernt dropper festtalerne og teoretiske betragtninger – og hopper direkte ud i praksis krydret med mange konkrete eksempler.

Vigtigt: oplægget handler ikke om at formulere e-mails. Men om at tilrettelægge en automatiserings taktik, som du kan eksekvere i praksis.

Og ja, du får en todo-liste med hjem, så du ved hvad du skal i gang med.

Kom og lær af dem, der allerede har fundet ud af, hvad der virker.

Målgruppe

For dig som vil rykke seriøst med Marketing Automation og skabe sammenhængende kommunikation i hele kunderejsen - i stedet for blot at udsende periodiske nyhedsbreve.

Passer til ...

For dig som vil rykke seriøst med Marketing Automation og skabe sammenhængende kommunikation i hele kunderejsen - i stedet for blot at udsende periodiske nyhedsbreve.

Du kommer hjem med ...

Du kommer hjem med taktikker og metoder til at opsætte Marketing Automation i praksis. Du får også Bernts bog ”Marketing Automation – fra Strategi til Praksis” med hjem. Gratis. Så har du ikke har nogen undskyldning for ikke at rykke hurtigt.
Bernt Elkjær-Pedersen

Bernt Elkjær-Pedersen

Automatiserings ekspert

Bernt har været løsningsarkitekt på Marketing Automation i mange år for kunder som Atea, Fibia, Coloplast, YouSee, EG, SE (Sydenergi) m.fl.

Han har for nylig skrevet bogen ”Marketing Automation fra Strategi til Praksis”.

Se mere om Bernt Elkjær-Pedersen