Marketingchefens guide: Den ultimative marketingplan for B2B virksomheder

2021
Øvede

“Skaf brandvarme leads – gerne masser af dem!” Det er noget, de fleste marketingchefer rundt omkring i de danske B2B virksomheder kan nikke genkendende til som overordnet mål for deres enhed. Uanset om man sidder med et mindre marketing team eller har en hel hær af nørder under sig.

Men hvad skal der egentligt til, hvis du og din virksomhed gerne vil have, at jeres online tilstedeværelse skal spille en aktiv og afgørende rolle i salgsarbejdet? Det får du svaret på her, når Bonnie giver dig den ultimative model for hvordan B2B virksomheder bør skrue deres marketingplan sammen.

Passer til ...

B2B

Til dig der ...

er marketingchef i en mellemstor dansk B2B virksomhed - eller dig som har ansvaret for at lægge den overordnede strategi, plan og budget for virksomhedens marketing indsats.

Du kommer hjem med ...

Konkrete inputs til jeres overordnede marketingstrategi.
En forklaring på det nødvendige niveau og mix af indsatser.
Konkrete eksempler fra virkelighedens verden på hvordan andre B2B virksomheder har eksekveret på udvalgte indsatser.
En template for udarbejdelse af en marketingplan, der pensler årets online marketing indsatser ud - endda på en måde, så selv tungnemme salgschefer og CEO's kan forstå den og give deres nik med til budgettet ;)
Bonnie Groth Frølund

Bonnie Groth Frølund

Digital forretningsudvikler

Bonnie er digital forretningsudvikler med speciale i online marketing, kommunikation og strategisk markedsføring. Hun står for rådgivning, strategi og projektstyring på kommunikations- og marketingprojekter for danske B2B virksomheder. Bonnie fungerer desuden som ekstern rådgiver på en række vækstprojekter for danske virksomheder, bl.a. støttet af Erhvervshus Midtjylland.

Se mere om Bonnie Groth Frølund