Marketingchefens guide: Den ultimative marketingplan for B2B virksomheder
“Skaf brandvarme leads – gerne masser af dem!” Det er noget, de fleste marketingchefer rundt omkring i de danske B2B virksomheder kan nikke genkendende til som overordnet mål for deres enhed. Uanset om man sidder med et mindre marketing team eller har en hel hær af nørder under sig.
Men hvad skal der egentligt til, hvis du og din virksomhed gerne vil have, at jeres online tilstedeværelse skal spille en aktiv og afgørende rolle i salgsarbejdet? Det får du svaret på her, når Bonnie giver dig den ultimative model for hvordan B2B virksomheder bør skrue deres marketingplan sammen.
Bonnie Groth Frølund
Digital ForretningsudviklerBonnie er Digital Forretningsudvikler med speciale i online marketing, kommunikation og strategisk markedsføring. Hun står for rådgivning, strategi og projektstyring på kommunikations- og marketingprojekter for danske B2B-virksomheder. Bonnie fungerer desuden som ekstern rådgiver på en række vækstprojekter for danske virksomheder, blandt andet støttet af Erhvervshus Midtjylland.