2A-52

Bang & Olufsen Case: User Engagement i Google Analytics – Sådan får du værdi af de brugere, der IKKE konverter på dit website

2015

Bang & Olufsen havde et ønske: Værdisæt brugernes handlinger på websitet og opsæt én overordnet metric, der måler performance generelt.
Udfordringen: Der er ingen eller få hårde konverteringsmål på websitet. Intet salg og meget få konverteringer.

Få indblik i hvordan et af verdens største og mest kendte design brands bruger Google Analytics, Google Tag Manager og offline salgsdata til at påvise værdien af brugerne online. Få samtidig indblik i hvordan B&O bruger den viden til at op- og nedjustere andre marketing aktiviteter.

Lær hvordan du kan bruge samme metode til at definere værdien af brugernes handlinger online og bestemme værdien af de besøgende, der ikke konverterer. Få helt konkret viden om hvordan du rent teknisk kan opsætte tracking af engagerede brugere i Google Analytics og Google Tag Manager og hvordan du dermed kan forbedre din bundlinje.

 

Du kommer hjem med ...

Få mere værdi af dit website og brug dit marketing budget langt mere effektivt.
Rasmus Himmelstrup

Rasmus Himmelstrup

Managing Director

Rasmus Himmelstrup er Managing Director for Resolution, et af verdens største digitale virksomheder med kontorer i mere end 70 lande og et af de hurtigst voksende digitale virksomheder globalt. Resolution arbejder for nogle af de største brands i verden og kan dermed også dykke ned i de største og mest interessante datasæt omkring search online såvel som offline. 

Rasmus har opbygget flere search marketing afdelinger fra bunden, han driver i dag en række af de største internationale brands ud af kontoret i Aarhus og han driver sideløbende Omnicom Media Groups globale SEO community.

Rasmus har arbejdet med search marketing siden 2005 og har håndteret search for adskillige virksomheder nationalt og internationalt.

Se mere om Rasmus Himmelstrup