B2B produktlanceringer: Få GoLearns framework og masser af inspirerende ‘real life’-eksempler
60-70 % af alle B2B produktlanceringer fejler 😕
I dette indlæg giver Tue dig indblik i et gennemtestet framework, som GoLearn har brugt til at lancere 10 nye B2B produktkategorier og generere 10.000 SQL’er på det danske marked.
Du vil lære om de tre faser i en succesfuld produktlancering:
- Pre-launch: Lær, hvordan du laver en spændende pre-launch 4-8 uger før lanceringen, som genererer tusindvis af nysgerrige leads fra f.eks. Facebook.
- Launch Week: Opdag, hvordan du sammensætter en kreativ lanceringsuge, der effektivt konverterer leads til kunder.
- Post-launch: Find ud af, hvordan du omdanner din lanceringskampagne til et “always on” marketing flow, som løbende genererer leads.
Derudover får du:
- En masse “real life”-eksempler og kreative ideer fra vores produktlanceringer (som vi aldrig har delt før!)
- Indblik i, hvilke kanaler der performer bedst for os i B2B (samt indblik i vores lead priser)
- Tips til, hvordan du laver en kickass lanceringsplan, der engagerer hele organisationen
- Strategier for at få hele markedet og alle dine samarbejdspartnere til at tale om DIN produktlancering
- Alt dette krydret med anekdoter fra vores lanceringer og samarbejdet med vores investor, Martin Thorborg 🥳
Dette kommer du hjem med:
- Lær at lave en fed produktlanceringsplan
- Få indsigt i, hvordan du skaber en effektiv pre-launch, der genererer tusindvis af nysgerrige MQL’er.
- Opdag, hvilke kanaler der leverer det bedste ROI i B2B sammenhænge.
- Få 10+ gennemtestede ideer til dine fremtidige produktlanceringer.
Oplægget er for dig der:
- Dette indlæg er til dig, der arbejder med B2B leadgenerering og søger inspiration til at lave produktlanceringer, der effektivt genererer MQL’er og SQL’er i sækkevis.
- Indlægget er særligt relevant, hvis du står over for at lancere et nyt produkt eller en ny kategori, eller hvis du skal penetrere et nyt marked.
Oplægget er IKKE for dig der:
- Dette oplæg er ikke for dig, der kun interesserer dig for Facebook Ads eller teknisk SEO.
- Dette er et mere strategisk oplæg perfekt til CMO eller marketing manageren i en B2B biks.
Tue Lindblad
Co-founder & CMO GoLearn & EduhouseHos GoLearn.dk har vi opbygget hele vores forretning omkring ‘product marketing’. Hvert år lancerer vi to nye produktkategorier, og cirka 40 % af al ny omsætning kan attribueres direkte til ‘product marketing’.