Avanceret datadrevet markedsføring – lær om Data-Driven Attribution & Marketing Mix Modeling og hvad du skal bruge det til?

2017

Nu kan du, bedre end nogensinde, måle på online interaktioner.  Aldrig har det været nemmere at forstå hele online brugerrejsen.

For det er ikke bare den sidste markedsføringskanal, der førte til et salg, der er vigtig. Alle kanalerne der gået forud for et salg er vigtige.

Men hvor vigtige?

Christopher giver dig svaret. Han deler den model, som bedst beskriver virkeligheden. Og han viser dig hvordan du bruger modellen til at optimere din online markedsføring.

Svarene findes nemlig i Attribution Modeling og Marketing Mix Modeling (salgsmodellerings).

Mastodonterne Google og Facebook er ikke altid lige behjælpelige, når det kommer til at forstå og for alvor anvende de mere avancerede områder. De har overladt det hårde arbejde til dig og mig.

Hvis du stadig læser med, er der en god sandsynlighed for, at du vil finde dette hårde arbejde ufatteligt spændende.

Oplægget er mest relevant, hvis du har store mængder data til rådigheder og arbejder med mange forskellige markedsføringskanaler – såvel online som offline.

Og til dig der ønsker at være blandt de mest avancerede inden for datadrevet markedsføring.

Målgruppe

Til dig der gerne vil arbejde aktivt med det mest avancerede indenfor datadrevet markedsføring og Google Analytics

Passer til ...

Til dig der gerne vil arbejde aktivt med det mest avancerede indenfor datadrevet markedsføring og Google Analytics

Du kommer hjem med ...

En væsentlig bedre forståelse af Data-Driven Attribution Modeling og Marketing Mix Modeling samt med viden om, hvordan resultaterne skal bruges
Christopher Brixen

Christopher Brixen

Google Analytics ekspert

Christopher Brixen er stifter af Precis Digital Danmark. Precis Digital er et nordisk bureau, der i 2016 vandt internationale priser for sit arbejde med datadrevet markedsføring og blev shortlisted som et af Europas bedste store PPC-bureauer ved European Search Awards.

Christopher har tidligere arbejdet for Google, hvor han mødte medstifterne af Precis Digital, der alle var enige om, at alt for mange blot snakkede om at være datadrevne fremfor rent faktisk at træffe datadrevne beslutninger.

Se mere om Christopher Brixen