Apple Mail Privacy Protection og fremtiden for e-mailmarketing
Digital marketing og – mere specifikt – marketers muligheder for at spore og optimere på baggrund af brugernes digitale adfærd, er under kraftig forandring i disse år.
Tidligere har diverse IOS opdateringer primært påvirket sociale mediers evne til at spore på brugernes adfærd. Nu er turen så kommet til e-mail.
I dette oplæg giver en af Danmarks førende e-mailmarketingeksperter, Casper Ackermann, dig en grundig gennemgang af den kommende Apple Mail Privacy Protection-opdatering, hvad den får af betydning for din e-mailmarketing og et bud på hvad fremtiden kan bringe af nye udfordringer til den måde, som du driver din e-mailmarketing på.
Hvis du er seriøs omkring din e-mailmarketing er dette et oplæg som du ikke vil gå glip af.

Casper Ackermann
Managing PartnerStifter og Managing Partner i Ackermann, et digitalt bureau med speciale i e-mail marketing. Ackermann er i dag 20 personer fordelt på kontorer i København og Aarhus. Kundeporteføljen inkluderer blandt andet Novo Nordisk, DSB, Single.dk, Winefamly, GOODIEBOX, Shaping New Tomorrow, BC Hospitality Group og mange flere.