Lok. 145

Apple Mail Privacy Protection og fremtiden for e-mailmarketing

2021
Øvede

Digital marketing og – mere specifikt – marketers muligheder for at spore og optimere på baggrund af brugernes digitale adfærd, er under kraftig forandring i disse år.

Tidligere har diverse IOS opdateringer primært påvirket sociale mediers evne til at spore på brugernes adfærd. Nu er turen så kommet til e-mail.

I dette oplæg giver en af Danmarks førende e-mailmarketingeksperter, Casper Ackermann, dig en grundig gennemgang af den kommende Apple Mail Privacy Protection-opdatering, hvad den får af betydning for din e-mailmarketing og et bud på hvad fremtiden kan bringe af nye udfordringer til den måde, som du driver din e-mailmarketing på.

Hvis du er seriøs omkring din e-mailmarketing er dette et oplæg som du ikke vil gå glip af.

Målgruppe

B2B & B2C

Til dig der ...

Til dig der sidder med e-mail marketing
Casper Ackermann

Casper Ackermann

Managing Partner

Casper har drevet Danmarks førende og mest profilerende e-mailmarketingbureau, Ackermann, siden han stiftede det i 2016. Virskomheden har hjulpet flere hundrede danske og internationale virksomheder med e-mailmarketing, heriblandt RAINS, DSB, Novo Nordisk og mange flere. Bureauet har været nomineret til flere marketing awards.

Casper er selv engageret på flere kunder, ligesom at han blandt andet leder bureauets interne produkt- og serviceudvikling, samtidig med at han løbende holder oplæg på diverse marketingkonferencer.

Se mere om Casper Ackermann