AI i Digital marketing: Eksempler på reel værdiskabelse og hvordan du kan bruge de nye værktøjer i dit daglige arbejde
Denne beskrivelse er IKKE skrevet af ChatGPT – men det kunne den godt have været 🙂
AI kaldes den tredje store bølge på internettet (efter internettet selv og skiftet til mobil i 2007-2008). Du har sikkert selv prøvet ChatGPT, der er det måske hurtigste produkt nogensinde til at nå 100 millioner brugere (to måneder!).
Men hvordan går du fra sjov og spas til reel værdiskabelse i dit daglige arbejde med digital marketing? Det er emnet for oplægget her med talrige eksempler på, hvordan at du faktisk bruger AI i arbejdet med SEO, Facebook annoncering, Google Ads, design og meget mere.
Du kommer hjem med:
- Værktøjer der kan hjælpe dig med at udføre opgaver vitterligt 100x hurtigere end du gør det i dag.

Halfdan Timm
Partner, Obsidian DigitalHalfdan har arbejdet med digital marketing siden 2011 og har haft fornøjelsen af at tale på Marketingcamp ad flere omgange. I 2016 var Halfdan med til at stifte Obsidian Digital, der siden er vokset til +150 personer med 300 kunder, der vækstes via digital marketing i og udenfor Danmark.