Udsolgt

95,78, 88

2021
Øvede

👉 95% af dine potentielle kunder starter digitalt, når de er blevet stimuleret til at købe dit produkt/ydelse (lige meget, hvordan de ender med at købe)

👉 78% af danske virksomheder har ikke en nedskrevet digital strategi

👉 88% af danske virksomheder har ikke digitale kompetencer i bestyrelsen.

 

Kan du spotte udfordringen?

Alt for mange danske virksomheder arbejder i digitale siloer, som ikke understøtter hinanden.

Det betyder at de går glip (eller taber) af potentielle kunder, leads, markedsandele og i sidste ende salg!

Misser du ét step på den digitale købsrejse, mister du en potentiel kunde.

Peter Schjødt runder Marketingcamp af med at binde dagen sammen i et foredrag, der handler om den digitale købsrejse. Peter giver konkrete råd til, hvordan I får nedbrudt siloerne og binder jeres digitale aktiviteter sammen til en stærk digital strategi.

Når Peter er gået af scenen, sidder I tilbage med konkrete værktøjer, der tager udgangspunkt i jeres potentielle kunders krav og den adfærd, der kendetegner enhver kunde fra første stimulans til sidste krone betalt i jeres forretning.

Peters oplæg er kendetegnet ved konkrete cases, operationel tilgang til den digitale købsrejse og videreformidling af konkret og aktuel viden, som styrker jeres position og bundlinje.

Målgruppe

Alle

Du kommer hjem med ...

…tre tal der skal motivere dig til at droppe silo strategien!
Peter Schjødt

Peter Schjødt

Digital atlet

Peter Schjødt har 10 års erfaring som selvstænding i den digitale verden, med primært fokus på den digitale købsrejse, og han har hjulpet virksomheder som LEGO, DAB, Dansk Håndbold Forbund, Nikon, Børnefonden, Movia, Bauhaus og mange flere, med at styrke deres digitale bundlinje.

Derudover er Peter kommerciel manager for Linses Kessler, hvor fokus er at styrke og udvikle Linses brand og kommercielle forretning, senest har han udviklet “Linses Talkshow”, der har været rundt i hele DK for fulde huse, med 50 talkshows og 30.000 solgte billetter. Lige nu bor Peter i Spanien, hvor han sammen med Linse har startet  et “Bed & Breakfast”, som er en del af en større satsning med deres eget produktionsselskab: Powerball Productions.

Se mere om Peter Schjødt