9 tricks der vil sætte fut under din content marketing

2017

Alt for mange frygter at gå i gang med Content marketing. Enten fordi det virker uoverskueligt, dyrt, kompliceret eller fordi de ikke har tid.

Men faktisk behøver content marketing ikke at være så besværligt. Der er en lang række virkemidler som man kan tage i brug, der gør content marketing både sjovt og effektfuldt, uanset hvilken branche du er i.

Hvis du skal genopfinde den dybe tallerken hver gang du skal kreere et nyt stykke content, løber du hurtigt tør for ideer og endnu værre – motivationen.

Målsætningen med mit indlæg er at du får lyst til at gå hjem og straks igangsætte nogle helt konkrete tiltag, der får flere til at konsumere, det indhold du har produceret.

Indlægget er ekstra relevant for:

Dig som drømmer om at komme i gang med content marketing, men ikke ved hvordan.
Dig som allerede laver content, men synes det er svært at finde på nyt content.
Dig som allerede har været i gang noget tid, men ikke kan bryde igennem muren.

Du kommer hjem med ...

Du får indsigt i, hvordan vi med en nystartet blog, gik fra 0 til 1+ million besøgende i 2016. Et content-marketing-framework, der er nem at forstå - og en hel stribe ideer til hvordan du får flere til at se/læse dit content
Michael Ewald Hansen

Michael Ewald Hansen

Ecommerce Manager

Michael arbejder til dagligt som Ecommerce Manager for Kjær & Sommerfeldt og rådgiver i sociale medier, content marketing og digital markedsføring.

Tidligere har Michael arbejdet som Digital Marketing Manager hos WhiteAway Group hvor han bl.a. har opbygget et Facebook community på 110.000+ følgere og drevet mere end 1 million besøgende til WhiteAways blog i det første år.

Se mere om Michael Ewald Hansen