9 digitale vidensprodukter der kan vinde din målgruppes opmærksomhed og tillid (og som får dem til at svinge dankortet)
Lær hvordan du fanger din målgruppes opmærksomhed med digitale vidensprodukter, der vækker deres tillid og købelyst i én nem bevægelse.
Digitale vidensprodukter er et musthave i enhver god content-strategi.
Du kan bruge dem til at:
✅ Få nye læsere på dit nyhedsbrev (og følgere på dine sociale kanaler)
✅ Segmentere dine kunder efter interesser, så dine salgskampagner bliver endnu mere effektive
og
✅ Sælge flere produkter
At skabe et onlineprodukt der rykker på bundlinjen kræver ikke (nødvendigvis) mange følgere, taletid på TV eller en ivrig selfie-finger. Det kræver faglighed, empati og markedsføring.
Lyt med når Trine gennemgår de 9 mest populære onlineprodukt-typer lige nu, vælg din favorit, og gå hjem med rammerne til et stærkt salgbart produkt.
Du kommer hjem med:
De 3 stærkt undervurderede detaljer der afgører, om dit kursus lokker kunder til
- ✅ Hemmeligheden bag korrekt prissætning af dine onlineprodukter (og svaret på, om de i virkeligheden burde være gratis)
Og selvfølgelig
- ✅ De 9 bedst-konverterende onlineprodukt-typer lige nu
- BONUS: Alle deltagere får en printet håndbog med 17 digitale vidensprodukt-ideer der kan skabes på to timer eller mindre.